2 februarie 2010

M-am apucat de gatit:))

E vacanta..Nu prea am ce face,nici cu cine iesi pe afara..
Asa ca,m-am apucat de gatit:))

Azi am facut o prajitura cu si de mere,iar ca mancare,am facut tortellini cu garnitura de diverse..:)(am amestecat ou cu sunca,cu cascaval,cu condimente) iar apoi i-am pus la cuptor
In momentul de fata,am gustat doar din tortellini si ma mandresc cu ei:).
Sper ca si prajitura a iesit la fel de buna,chiar poate mai gustoasa:)
:)
astept criticul,sa-mi dea nota;)
Iar data viitoare,o sa fac,sper,clatite cu banane,rumenite putin,la cuptor:D

O seara placuta!
Pupici :*

Ps:uitati aici retetele..am avut grija,totusi,sa le adaug o nota personala:P
tortellini
prajitura cu si de mere:D

2 comentarii:

pumn de amintiri spunea...

uhmmm... tortellini...
mi-e pofta:D
am mancat o singura data...
si eu ma pricep la clatite:D

Rucs spunea...

hihi:D
daca ne-om nimeri vreodata,ar trebui sa ne punem pe gatit>:)
sa vedem ce reusim sa facem:D...
ne completam la retrete:D

pupici:*

de curiozitate,cand mai dai pe la breaza,alea alea?:)