5 octombrie 2010

Practică-ziua 1

C'est superrrrrr!

Prima zi de practică...
Mă rog..nu a fo' cine ştie ce azi...
Ne-au prezentat unitatea,ne-au ţinut în frig si burniţă până ne-am adunat şi am semnat protecţia muncii:))...Ne-au mai vorbit de componentele unei bărci cu rame şi despre semnalele sonore/vizuale care se folosesc.

De mâine,dacă nu plouă, ieşim cu bărcile pe lac..poate şi cu iola si canoe..

Dar a intrat frigul în mine,în ultimul hal...
Am băut o cafea fierbinte şi m-am băgat în pat.
Aştept masa de prânz şi după...
Mai vedem:D

2 comentarii:

dani spunea...

Sper să treci cu usurință peste perioada asta nasoală, mai ales că e vremea urâtă...ce să mai zic de condiții. Dar lasă că o să fie bine după aia! >:D<

Rucs spunea...

multumesc frumos!
intr-adevar,vremea ne pune probleme,dar merge..mai am doua zile si termin cu plimbarile astea matinale,la palazu=))
conditiile...merg,acum:)
le facem noi sa fie ok
>:D<