28 decembrie 2008

Schimbare II


Fericirea..

Ce este fericirea?!

Este o stare de bine, de multumire de sine...poate sa fie iubirea, succesul..sau ce anume?

Pana la urma, esti fericit cand daruiesti, cand iubesti, cand ai numai noroc si toate merg bine..

Dar..ne-am gandit vreodata ca putem fi fericiti, schimband o persoana in bine?!



In ultimul timp, am avut ..(sa-l numesc nororc sau ghinion) oportunitatea de a schimba persoane..Sper ca am facut-o in bine..Macar cu o idee, cu o viziune, cu ceva..Am reusit sa aduc fericire unei fetite care plangea, am reusit sa arat unei persoane cum ar trebui sa se poate la o "prima intalnire" ca toate sa decurga frumos, am reusit sa ma schimb..pe mine!..sa fiu mai buna, mai intelegatoare, mai rabdatoare..


Prin iubire, reusesti sa finfluentezi persoana draga tie.

Nu-mi fac un scop din asta, un obiectiv.Dar incerc, implicit, sa-l fac si pe cel de mine, mai bun decat a fost cu o zi inainte...mereu..Este o provocare, pe care, involuntar o accept.


Voi reusi acum, sa fac ce-mi propun?


Poate voi mai scrie despre acest lucru,intr-un post viitor..Sau poate nu..


Cert este ca iubesc.Iar.Pur.Simplu.Frumos.Intens.




Pentru ca sa fii iubit, iubeste!

3 comentarii:

sandee spunea...

E deschidere. Cred.

Rucs spunea...

in ce sens deschidere?
deschidere din partea celeilalte persoane, de a accepta "the next level"?
sau deschidere, pt mine, de a accepta asemenea provocari?

sandee spunea...

E deschidere. Nu e deschidere ”dintr-aia”. Ca și om, crezi. Deseori, crezi că ai și e suficient să crezi. Subiectiv fiind asupra ta, n-ai cum să bați cu pumnul în masă și să strigi ”Am!” și să fie într-adevăr așa.
Prin urmare, nu doar posesia, ci chiar și doar iluzia posesiei e suficientă. Iar ca să ai, trebuie să întinzi mâna.
Adică.. știi tu, fericirea joacă elasticul și tu treci pe acolo și o vezi sau n-o vezi. You don`t need eyes, you need vision.
Și dacă pentru tine fericirea și dragostea (față de sexul opus, în cazul tău) se pupă, cred că e ceva în neregulă dacă ai în minte ”persoana cealaltă” și persoana ta
(temă pentru acasă: Faithless - We Come One) ca două entități diferite.
Ca s-o pun într-o coajă de nucă, fericirea o simți dacă ai ochi s-o vezi, pentru că aleargă despletită ”pe peste tot”, indiferent în ce zace ”fericirea„ pentru tine..