12 noiembrie 2009

Dilema zilei:|


Am o maaaaaaaaaareeeeeeee dilema, ce nu inceteaza sa existe,in capul meu..
Acum ceva vreme, am dat test la franceza,iar profa ne-a lasat sa ni le corectam,reciproc.
Un coleg m-a rugat sa ii dau puncte in plus si i-am zis ca nu am cum sa fac asa ceva,pentru ca 1)a fost foaarte nesimtit:| , 2)pentru ca a scris cu altceva,iar eu corectam cu stiloul, 3)pentru ca nu imi scrisesem grila corecta pe o foaie separata,ci corectam direct pe lucrare 4)pentru ca nu era de o nota mai mare,si batea la ochi.
BUuun....fel de fel de 'atribute'...fel de fel de reprosuri,ca distrug unitatea clasei si tot asa..

Azi...lucrare la mate..
Cel care e aproape corigent(sau poate chiar e,la ce note are) s-a pus in banca cu mine..
La lucrare,m-a tot tras de maneca sa-i spun,iar la finalul ore,se exorciza la mine,ca sa-i zic...M-a intrebat cat da,i-am sopptit,m-a intrebat cum ajunge si i-am explicat ca trebuie sa compuna functiile.
Dupa ora,imi aud reprosuri ca nu am vrut sa-i dau lucrarea sa copieze..
Pai bai frate,daca eu nu mi-am rezolvat treburile,cum dracu' sa-l pun pe altu' inaintea mea:|...
Si vai!iar s-a pus problema cat de uniti suntem..
Mie incepe sa mi se faca sila...
Dilemele zilei sunt:procedez gresit,punandu-ma pe mine prima?coeziunea unui grup consta cumva in cat de mult dai doar la lucrari(nemaipunand la socoteala teme date,teze facute la engleza si tot asa...)?oare iar s-au pus pe capul meu,nenorocitii?:))

Nu cred ca am procedat gresit..Nu cred ca doar ce faci la lucrari inseamna coeziune,si da..iar s-au pus pe mine,cu reprosurile..
E oki...Se anunta vremuri buuuune rau...

11 comentarii:

Predator7 spunea...

Raspunsul la dilema ta este unul simplu. In primul rand trebuie sa-ti rezolvi problemele tale si sa te pui mereu pe tine prima. Daca mai ramane timp, atunci ii ajuti si pe cei din jurul tau (cei care merita dupa criteriile tale, apoi cei care nu prea - dai de la tine).
Dupa care va trebui sa raspunzi ferm la criticile din jurul tau, ca sa inteleaga lumea de ce ai procedat in felul acela.
Grup unit? Asa numiti voi grup unit!!!

Rucs spunea...

iti multumesc de parere.imi pare bine ca opiniile noastre coincid.
azi,la ora de franceza,vom avea 'consiliere' penntru 'mariajul' nostru,ce se apropie de sfarsit.
daca vom face asta,pana la urma,voi scrie cum a fost..
te-am pupat
>:D<

Anonim spunea...

tu nu ai ajutat pe altii...dar la randul tau ai cerut ajutorul...si mai exact la lucrare la fizica...si de unde a venit ajutorul....?culmea...de la colegul caruia tu i.ai corectat lucrarea la franceza...la asta nu ma poti contrazice!!dk tot zici k tu ejti pe primul loc...aja ar fi trebuit sa procedeze si el...si sa nu te ajute...si aja poate nu ai mai fi luat 10....nu se stie....see ya

Rucs spunea...

ai si tu dreptate..
dar...am luat si 10,fara ajutor..
poate ca la respectiva,nu luam 10,dar un minim 8 tot luam..
iar cat despre lucrari..cum poti sa dai,cand tu nu faci?

Rucs spunea...

si totusi,ce sa mai atata..
acum,exista si medii de 10 la franca..
nu conteaza cum s'a ajuns la ele..dar s;a ajuns:)

Anonim spunea...

:)))nu cont media...se scoate usor...
ceea ce conteaza este gestul...un gest kre iti lasa un gust amar...stiind k la randul tau nu ai faqt/face aja...asta conteaza cel mai mult...kiar si atunci knd nu stii tot...tb sa l ajuti si pe cel de langa tine...catusi de putin...el iti va fi recunoscator....facand aja,ii determinam si pe ceilalti sa o faca...e un circuit continuu

Rucs spunea...

totusi,prin faptul ca i-am spus de compunerea de functii,chiar de 2 ori,nu am 'completat' acest circuit?
i-am dat ideea,trebuia sa o 'prinda'.
stiam metoda,dar nu stiam exact rezolvarea...
aici e chestia...

Anonim spunea...

nu ma intereseaza matematica...gestul.....gestul....gesturile defapt...
da.i un search l ipul meu sa vezi cn sunt;;)

Rucs spunea...

daca tot zici de gest,incearca macar sa fii mai profund...daca nu,hai sa o lasam asa cum a picat..
iar cat despre ip'ul tau,nu ma 'incalzeste' cu nimic,faptul ca ti-l stiu..
daca tot vrei sa-ti faci cunoscuta identitatea,ai putea sa ti-o zici si sa nu mai postezi sub anonimat..iar daca nu vrei,asta e...am o vaga idee,dar prefer sa o pastrez pentru mine si atat:)
oricum,iti multumesc ca ma citesti,si ca iti spui nemultumirile...:)

Anonim spunea...

sincer...nu vreau sa fiu profund...pt k as aduce in discutie si alte lucruri...mi-as aminti...si alte nemultumiri...mai veki...dar sa o lasam balta...totul e trecator iar eu am o dispozitie buna la ora asta..
p.s.e buna ideea ta...[>:)][;)]

Rucs spunea...

danke
o seara frumoasa!