14 noiembrie 2009

'Uichend'..

Weekend prin liceu..
Aseara era sa ne dea afara,pentru ca avem invoire,ca sa iesim la pregatiri....Osc'ul a facut prezenta si cand a vazut ca 'da cu virgula',le-a scos pe fete in fata comandamentului...Eu dormeam si cred ca nu a realizat ca eram pe acolo..
Ulterior,cand le-a vazut pe gagjci,le-a luat la misto..

Ma rog...
Ziua de ieri,a fost dulce rau...Simteam nevoia sa evadez,si am iesit la cofetarie..Am petrecut mai bine de 2 ore si ceva pe acolo..
Initial,am stat singurica si am mai vorbit la telefon,daca nu pot fi mereu langa anumite persoane...Iar apoi,m-au invitat doi colegi,langa ei,si am stat la taclale..
Atmosfera faina,astfel ca am venit relaxata.Doar ca...ma cam luase de nas,o raceala..
Toata seara,am fost de mamaliga,m-a durut capul,ma simteam ametita,gatul ma durea si tot asa...M-am bagat devreme in pat,dupa o aspirina...

Iar azi...pregatiri si cam atat...:)
sunt lenesa...dar acum,las tot si ma apuc de mate..
V-am pupat...si un weekend superb,in continuare!

[:*]

0 comentarii: