23 iulie 2010

And...Rucs has left the building!

S-a terminat.
De tot

Am intrat la marina civila,in Constanta, la navigatie si transport maritim si fluvial.
Nu vreau sa dezgop mortii,pot spune doar ca eu nu am strop de noroc,atunci cand vine vorba de grile si de nimereala:).
Din 4 nu nimeresc niciuna,iar cand vine vorba de 14...nici atat:)

Sunt fericita ca am intrat la civila.Defapt la marina.Ca e si civila,e alta poveste.
Mi-am dorit asta,in cazul in care nu era militara.Mi s-a implinit dorinta.
Si cu asta,pot spune ca am iesit din sistem.99,9% definitiv.sunt minime sansele sa dau iar,la anul,la marina militara,dar totusi,nu pot sti ce pitici mai am.
Zilele astea,trebe' sa merg pana la academie,ca sa platesc avansul taxei.

Am luat vacanta.Si cu toate astea,nu simt nicio urma de fericire maxima,de implinire etc.
O sa realizez d'abia in momentul in care o voi termina si voi face ceea ce imi place.
Pana atunci...voi invata:)

And...Rucs has left the building!

0 comentarii: