26 august 2010

Summer mood

Summer mood:D

În ultima săptămână m-am tot întâlnit cu o fostă colegă de generală..
Am ieşit prin parc, să ne plimbăm...Am mers cu rolele, cu bicicletele..
A fost super fain.
Zilele astea, rămân singură, ea pleacă la ţară..

Şi summer mood-ul meu e atât de nesuferit, încât mi-am amintit de liceu.
Am şi frunzărit nişte poze..dar...la dracu!
Până acum nu doream să încep şcoala...Dar acum..parcă e altceva..
Îmi doresc să reîncep liceul..Clasa a 9-a...
Jurământul...Colegi noi...Sectoare..Primul planton...
Dar..mai aproape de realitate este clasa a 12-a..
cu...Înfrăţirea,chiulul de la sectoare...plantoane scoase...şi.Sfârşitul drumului..
Sunt nostalgică...

Mereu mi-a fost frică de schimbări...Dar am încercat să le 'adopt' cu braţele deschise...Poate am fost puţin reticentă...dar...m-am conformat..
Îmi e teamă.Parcă aş dori să mai fiu iar lângă ei..într-un group hug..Să o iau de la început...
Nu contează..cu bune,cu rele...în fond, şi ei au fost cei care m-au 'şlefuit'...
Îmi e dor...


(Va urma.curând...)

0 comentarii: