26 august 2010

Imi amintesc...anul 2

Inca din vacanta de vara, auzisem zvonuri cum ca ne-am muta...
Prin septembrie,se adeveresc...Ne mutam in T3, actuala infirmerie...
Tot atunci,aflam ca ni s-a schimbat diriginta...Il aveam pe DIRIGU', cel mai cel intre toate si toti:) (din toate pct de vedere)..

Ajungem in liceu...vesnica plimbare la infirmerie...
Ne ducem in camere...
Ocupam paturi etc..

Stiu si acum,cum ne-am adunat in fata companiei,si mi-am facut o poza,pe care o trimisesem cuiva drag...
Stiu si acum,ca aveam ultima camera de pe partea stanga..
Stiu si acum ca Cris a 'dezertat' si s-a mutat cu fetele ei..

Nu mai eram cei mai mici din liceu.Venisera altii,iar acum,noi eram fruntasi:)...hehe,ce vremuri...

In faimoasa companie,era o problema maaaare cu baia,in sensul ca erau 3 dusuri semi-functionale,la aproape 60 de fete...:))...

Imi aduc aminte cum,pe un serviciu al unui maaaaare maior,baietii se ascunsesera in uscator...(precizez ca stateam la etajul 2).Daca ii gaseau,dadeau de dracu:))

:)) mi-a disparut bluza de pijama...4 zile am cautat-o ca disperata,in toate dulapurile,in uscator,in camere etc...cand mi-am facut bagajul sa plec acasa,si dupa ce o declarasem 'pierduta',o gasesc in dulap:))

Neavand sala de studiu,stateam si invatam in camera...Fetele de la C aveau teza la romana,urmatoarea zi..
incercasera sa invete seara,dar nu reusisera...si-au pus ceasul pe la 3-4...si bomba,se trezeste o alta si le intreaba 'Dar voi nu mai dormiti delooooc,toata noaptea?'

Proiect la engleza militara...despre avioane...m-am chinuit pe o masuta sa fac diitai proiectul=))

Intr-o noapte,colegii Cristinei au venit la geam si i-au cantat la chitara,o serenada..ghiciti ce:)) 'ghita..te-astept diseara la portita'...

lumea statea pe hol,ca sa vorbeasca la telefon..intr-o noapte,printe sughituri si plansete,am vazut ce priveliste faina era afara...ploua..:)..

De acelasi invariabil 6 decembrie,am facut si noi surprize..apa in ghete,nuieluse...
ulterior,am ajuns sa ne certam ca la usa cortului,40 de gaite cu grade vs 10 gaite neajutorate,cu gradata dupa ele...pana la urma,ne-am impacat..

prima zapada...dupa apel,am stat cu totii si ne-am bulgarit...si cand ne-a prins plutonieru',a fost vai si amar de noi,fetele de la compania a 4a:))...

imi aduc aminte ca ma uitam cu zuzi pe harta...visam la mures...si mi-a cazut la propriu harta-n cap...=)).tot de atunci,mi se trage pasiunea pentru ardeleni&co...tot de atunci,am inceput sa le ador accentul...

cand s-a facut frumos,am inceput sa nu mai stam in pozitia de flotari,in iarba...si nu a mai venit nimeni sa ne scape,pe motiv ca o turtim pentru ca...nu a mai fost nevoie..

de data asta,nu mai alergam 1000m...alergam 1500...iar,vai si amar de mine,cu timpul meu astronomic

uite ca intre timp,compania noastra era gata..si cine sa o curete?evident,compania a 4a..asa ca,cu mic cu mare,ne-am pus pe smotru:))..doar din camera noastra,am scos 2 tomberoane si ceva de moloz:))
iar A'ul facea munca patriotica,pentru a nu avea 3/4 din componenti,media scazuta la purtare:))

dupa ce compania era gata,la caratul de saltele,cateva mandre au sarit de la etajul 1,pe fereastra=)).evident,pe saltele...
dar cazatura nu a fo' tocmai buna,ca Mona s-a ales cu un crac in gura,si buza sparta..
deja ne prinsesesm cum statea treaba cu plantoanele...dormeam 'in post' imbracate:))...adica,vroam sa zic in pat:P

excursia la alba..cafele prin alba..plimbari prin alba...
fel de fel de cantecele..fel de fel de peripetii...

LE:am uitat:))..am facut tir:)...impreuna cu zuzi.mult ne-a mai placut.:D

si...am ajuns si anul 3...cu faimoasa excursie de studii...si cu muuuuulte altele...

VA URMA

0 comentarii: