28 august 2010

Imi amintesc...anul 4

Si uite si anul 4...
A inceput sfarsitul...

Am inceput cu...evident!...sectoare:))
repetitii pentru juramant...hehe..

sunetul tobei ne anunta faptul ca trebe' sa alergam..sa ne luam fratele/sora de manuta si sa rostim faimosul juramant..m-am simtit ciudat...mi-am amintit de clasa a 9a,cand ma uitam la adjutant(ca el mi-a fost frate..) ca la un dumnezeu...atat datorita staturii (avea peste 1.80 si ceva) cat si datorita caracterului...atunci am realizat cum au trecut anii...dureros de repede..

am inceput orele...am aflat ca ni s-a schimbat dirigu...si il aveam pe profu' de fizica:))
iar circ..
il rugam sa ne vizeze carnetele,se simtea ofensat ca-l faceam,indirect,curier postal:))...

pana la urma,l-am 'detronat'...cu un consiliu,in care am povestit toate bubele dintr-a 9a pana atunci:))...si uite cum saracu' om a fost dat jos de la conducerea 'partidului'.ne-a venit un alt dirig,tot de fizica.

matematica,dupa vacanta de iarna,nu am mai facut-o cu tatuca nelu..ne-a venit un prof,cu un stil ciudat...avea si glume ciudate in el...:))mereu radea cand se rupea creta si zicea ca doar cel mai destept cedeaza...si faze d'astea...in semestrul 2,nu stiu daca ajungeam la cateva ore,intr-o saptamana.de obicei faceam baie:))

alergarea de 2000m..16 minute...cu chiu cu vai m-am apropiat,vaaaaaaaag de tot,de 11 minute..tot semestrul,profu m-a alergat...i-am zis sa-mi treaca 2,nu a vrut:))..a fost cel mai muncit 2 din toata cariera mea..si defapt a fost 4:))

mai erau ore,de la care lipseam toate 3 gagicile...faceam 'planul' de chiulit,care cum in ce zile..si pana la urma,ajungeam toate in camera,sa ne epilam sau sa facem baie...
bine..mai erau si ore cand mergeam in camera,ca sa invatam..

iarna..dat la zapada..A'ul evident..noi,gagicile,stateam pe langa baieti...ne faceau oameni de zapada,ne bulgaream,dar nah...iar celelalte.stateau in camera si radeau:))

poze de panou...

fostu' dirig de fizica,nu ne mai raspundea la salut..cand ne vedea pe strada,trecea pe partea cealalta=))..cat l-am terorizat 3 ani juma=))

pana cu o saptamana inainte de bal,nu il aveam gata=))..era posibil sa nu-l facem:))

in spatele clasei,pe un perete,a aparut plankie.exact ca cel din desene:))

apelul era mereu o harmalaie si o debandada totala:))...radeam.ne impingeam,susoteam...

am dat la simulari,de mi-au iesit prin piele...nici nu mai stiam cand ce si cum..ne trezeam cu o zi inainte ca avem la nu stiu ce materie:))...

a 12a a cam fost dominata de happy tree friends,de ness si nesomn:))

am fost si la gratar,pe langa helesteu..inca era frig,tremuram si faceam gratar..

in semestrul 2,am avut cea mai mare medie a mea,la sport...9 sau 10,nu mai stiu exact..:))

final de an...
nu am crezut ca o sa plang in hohote..si mai ales,ca mi-am vazut colegii plangand..a fost un moment magic..trist..si frumos...

bacul..emotii...notele...

si s-a sfarsit sfarsitul...a fost cel mai frumos an din lm...imi e dor de el,chiar daca a insemnat muuulta munca

Urmeaza un nou capitol!


SFARSIT

1 comentarii:

Anonim spunea...

Si pana la urma ai ramas in sistem ? sau nu?