19 decembrie 2012

Be unique:)

Fiecare e unic, deosebit. Fiecare are ceva ce altcineva isi doreste, fie ca e vorba de faptul ca zambeste mereu, ca are puterea sa mearga mereu mai departe sau pur si simplu, ca e sensibil. Pentru ce sa ajungi sa fii ca ceilalti, cand poti ramane asa cum esti tu, unic si deosebit in felul tau?! Trebuie doar sa ii gasesti pe cei ce te plac, sau daca stau mai bine sa ma gandesc, te vor gasi ei. Vei fi ca un magnet atat pentru cei care cred ca te plac, dar si pentru cei care o fac cu adevarat. Timpul, pe langa faptul ca vindeca multe, are si capacitatea de a cerne oamenii ce te inconjoara. Iti pot spune ca nu te mint, draga cititorule. Am patit-o si cred ca asa este. A avut grija sa-mi dovedeasca asta si sa ma faca sa cred in el :). Poate multi or sa spuna ca m-am schimbat.Unii in bine, altii in rau. Dar vor fi si cei care nu or sa constate.Cert este ca o serie de evenimente si anumiti oameni m-au facut sa fiu cea care sunt acum.Nu-mi pare rau deloc, doar imi consientizez si mai bine nivelul, calitatile si defectele. Si totodata, vad cine vrea sa-mi stea langa si cine nu. Simt ca indiferent cum vor fi multe, eu doar am castigat. Niciodata nu voi spune ca am pierdut ceva sau pe cineva. Ma bucur doar ca acum, fiecare isi reliefeaza celelalte laturi comportamentale si ma fericesc pentru faptul ca le banuiam si acum devin certitudini. Indiferent ce si cum, nu va schimbati pentru nimeni ca 'asa vrea', ci doar daca simtiti voi ca este in avantajul vostru rezultatul, care il reprezentati. :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pacat ca nu mai scrii...
An old friend.

Rucs spunea...

am multe povesti despre multe lucruri. s-au adunat si merita impartasite, pentru cei ca tine, ce doresc sa le afle.
voi reveni.

Rucs spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.