19 decembrie 2012

I will win. Definitely!

De foarte mult timp nu am mai scris aici...Nu am simtit tragere de inima, nimic. Doar ca astazi m-am hotarat sa citesc ceea ce am scris in decursul timpului :).Poate stilul de a scrie s-a schimbat, dar continutul, daca stau bine sa ma gandesc, nu.Ma simt de parca mi-am scris intr-un fel sau altul viitorul si trecutul, niciodata prezentul.Ma simt de parca am spus atatea, iar cei ce vor sa-mi fie langa, nu au inteles ceea ce imi doresc cu adevarat. Ma bucura, dar totodata ma intristeaza teribil. Iar cei ce stiu sa 'citeasca', nu au nevoie de cele cateva randuri asezate pe o 'foaie'. Dar sa revenim :)
Am gasit poza asta.Si am avut o 'revelatie'. Aceea de a reincepe sa scriu, dar si sa detaliez continutul pozei. M-am bucurat cand am vazut ca ceea ce am pus ca descriere a fost apreciat.
Si sunt foarte sigura de asta.Nu acum, dar va veni momentul cand voi castiga totul, iar cei ce ma inconjoara vor privi cu jind la realizarile mele.Nu cei ce mi'au fost intr'adevar langa,ci cei care n'au muncit indeajuns pentru ei si e mai usor sa invidieze decat sa realizeze propriile lucruri de care sa fie mandri!
Am inceput deja sa castig. Nu astept sa fie totul dintr-odata, ci cu pasi mici. Degeaba primim totul dintr-un foc, pentru ca s-ar putea fie sa nu ne descurcam, fie sa nu realizam munca depusa pentru a ajunge sus. Si nimic nu e mai placut sa vezi cum cei din jurul tau, care au avut aceleasi baze, sunt mult sub tine si privesc invidiosi. Doar dupa cat de tare te invidiaza poti sa-ti realizezi propria valoare, fara a te subestima sau supraaprecia. E placut sa ii vezi cum te intreaba care e reteta succesului, iar tu sa ii dai un raspuns atat de sec "Muncind!". A fost o vreme, cand auzeam foarte des "If you want, can!". Radeam, ma distram si atat.Dar defapt, asta e principiul dupa care ar trebui sa ne ghidam in viata. Si vom reusi sa castigam totul. Candva, la timpul lui. Si definitiv!

1 comentarii:

Unknown spunea...

Ai văzut ce mare adevăr?