21 decembrie 2009

Bombonica muzicala-boats and birds

6 comentarii:

Bura spunea...

Buna! am dat din intamplare peste blogul tau, am citit pe el niste chestii care mi se par interesante. esti originala, scri despre frumosul care te inconjoara, lucrurile pe care le faci.nu e un blog aiurea ca alte sute scrise parca la xerox.:)observ ca esti scorpion(like me) si iti plac niste chestii comune. intreb daca am putea sa vorbim pe net caci stam la distanta.imi pari interesanta si daca am putea sa vb. :)multumesc

Rucs spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Multumesc! poti sa il stergi. era mai usor daca postai si id-ul in mesajul de pe blog :)

Bura spunea...

Tot eu sunt! e ceva eroare si am postat cu Anonim

Marius Palcior spunea...

multumesc de urare... o seara faina iti doresc...

Marius Palcior spunea...

nu credeam ca vei intra asa de adnac in blogul meu, sa ajungi sa citesti poezii din trecut. Iti marturisesc ca poeziile vechi le-am modificat dar modificarea nu a aparut si pe blog, le-am scos la imprimanta si le am puse bine, undeva unde sunt sigure si-mi poarta semnatura... craciun fercit iti doresc