5 decembrie 2009

Vine Mosu'


Uf...am o stare atat de aiurea...:(
Vreau acasa...sa fiu cu ai mei..sa facem 'ghetutzele' impreuna..sa il asteptam pe Mosu'...
Dar degeaba vreau..
Multa lume m-a intrebat ce vreau sa primesc de sarbatori....
Sincer,nu-mi doresc decat sanatate,minte multa,succes si un loc la academie..Iar celor apropiati mie,sper sa li se implineasca absolut toate dorintele..
Nu cred ca cer mult..Sper sa ma asculte si pe mine cineva...

sunt atat de bosumflata,incat imi vine sa plang:((
elevele au impodobit bradul..cand ma duceam la pregatire,mi-am amintit de copilaria dulce pe care am avut-o, de Mosul in care credeam...de tot...

S-au dus clipele alea..Tare mi-as dori sa aiba loc o dematurizare a mea,a tuturor..
Sa mai fiu mica,pentru un Craciun..unul si atat...

Iar acum,elevele urla pe hol ca a venit Mosu'...
Tare ma bate gandul sa fe fac o surpriza la noapte:))

0 comentarii: