6 decembrie 2009

Moshu' nu uita pe nimeni...:)

Si uite ca Moshu' nu le uita pe lm'iste...:)
Fetele mele au decupat fulgisori,au decorat camera cu beteala,globuri si alte d'astea..
Au fost tare prinse cu aceasta activitate.Eu m-am rezumat la a le privi,deoarece nu am avut o dispozitie grozava..
Le-am lasat fetelor de la cealalta camera bomboane,fulgi cu numele lor,iar mai tarziu,a venit Mosu' si la noi..
Se pare ca a fost tare darnic batranelul,pentru ca a lasat bomboane pentru noi,la fruntase si la colegele noastre...

Un coleg venise sa-i aduca cadou prietenei lui..Dar ea era dupa usa si-l pandea,iar el era pe hol si intreba daca mandra lui doarme..
Si uite asa,Mosul este pandit cu inflacarare,an de an..aduce zambete,ne face mai darnici si mai buni..ne face sa uitam rautatile din 3 ani,si ne sopteste sa fim mai ingaduitori,chiar si cu caporalele....

Am adormit greu aseara...pe la 2 si ceva...se pare ca in a 18a iarna a vietii mele,voi rememora 17 sarbatori de iarna,perfecte...
iar la anul,voi retrai 18 Craciunuri,in a 19a zapada ce se asterne peste pamantul batran..

(iar azi..am fost la vot..am dat o tura si pe la cofetarie,am mai stat cu niste colegi de vorba si cam atat...
acum intentionez sa bag romanotoceisan,ca marti am simulare:)) )

Zambiti si iubiti!Fiti mai darnici si mai buni,macar de sarbatori!

Va pupa Moshu' [:*]

1 comentarii:

ana spunea...

sar'mana mult-mult.te pup