25 ianuarie 2009

Ce inseamna "a vorbi frumos"?


Ce inseamna a vorbi frumos?
De ce ar trebui sa facem asta?Ce beneficii avem?

A vorbi frumos nu inseamna doar sa folosesti cuvinte elevate.Inseamna mai mult...
Inseamna respect, inseamna atentia pentru interlocutor, inseamna sa poti sa fii capabil sa porti o discutie cu absolut toata lumea.

Niciodata nu mi-au placut oamenii care nu folosesc cuvintele de baza, gen "te rog"/"multumesc"&co. .
Poate sunt o ciudata, dar nu ii inteleg cum unii au "capacitatea" de a ignora lipsa acestor cuvinte, si pe deasupra, sa faca si ceea ce "au fost rugati".
Prin atitudinea asta, incurajeaza lipsa educatiei, ridicand-o la rangul de normalitate.:|

De multe ori, cand intru intr-un magazin si dau binete, nu mi se raspunde.
Aleg doua variante, depinde cat de grabita sunt:
1)ori plec, la magazinul urmator, pana gasesc un vanzator care sa fie civilizat si sa-mi raspunda
2)ori repet salutul, agasand persoana cu insistentele mele, pentru a ma putea "bucura" de un serviciu cat de cat calitativ.


Poate ca am putea sa schimbam lumea..
Nu prin ignoranta, nu prin nepasare..

Cum?

Asta ar trebui sa stiti voi.Eu stiu cum as vrea sa fie societatea.societatea mea.

Incercati!
Poate un om se va 'destupa', si el, la randul lui, va face asta, cu un altul...

0 comentarii: