14 ianuarie 2009

Despre iubirea la distanta sau ce inseamna dragostea platonica

Azi vorbesc despre iubire.Despre un alt fel de iubire.Despre cea platonica si cea la distanta.De multe ori, sunt sinonime.Sa va spun si de ce..

Iubirea e un sentiment frumos, pur, inaltator..As putea sa adaug mii si mii de epitete, adjective sau ce mai vreti voi, acestui sentiment,dar ma rezum la atat.
Am ajuns sa-mi formez idealul de "fat-frumos" gratie unei persoane cu adevarat deosebite.Tot acea fiinta, m-a invatat sa iubesc profund.
Iubirea platonica implica sentimente puternice.Inseamna sa poti sa fii alaturi de persoana iubita, cu mintea si sufletul, chiar daca, fizic nu poti fi langa.Inseamna sa fie dispusa sa acorde si sa ofere totul, cand primeste o buna parte din ceea ce si-ar dori.Inseamna comunicare.Inseamna afectiune.Inseamna totul.

Un paradox,este acela ca, indiferent daca suntem langa persoana iubita, riscam sa ne indepartam si sa ajungem "necunoscuti".
Lipsa de comunicare degradeaza totul.Dupa aceea, vine potopul...
Cel mai dureros este sa iubesti persoana de langa tine iar ea, sa te ignore...Sa o tii de mana si totusi sa-tifie departe...

Inca sper sa Paler nu s-a inselat cand a afirmat ca daca prietenia poate exista la distanta, poate exista si iubirea..

9 comentarii:

Unknown spunea...

iubirea e totul uneori...dar alteori iubirea e iadul

Rucs spunea...

a ajuns sa fie iadul.
am iubit la distanta.am iubit si aici.
mereu se termina prost.
Viitorul post(deja publicat) elucideaza, pe o parte, acest mister al nereusitelor in relatii...

poate sunt prea dura.
sau poate nu

sandee spunea...

așteptăm stația Purgatoriu.

Rucs spunea...

bine bine.
da.
e un purgatoriu.uitasem de asta locatie.:">

cand sus, cand jos..undeva la mijlocul al rau...
poate o sa evoluez candva..

pana atunci, undeva exista un fat frumos calare pe un cal alb, nicidecum pe un mertzan decapotabil si argintiu.


visez de zor.am spus tot

sandee spunea...

Poate? Eu aș fi mai îndrăzneață.
Dar e mai fain așa, puțin câte puțin. ;)

Rucs spunea...

nu pot sa sar asa,brusc peste unele etape.

cum poti sa gusti fericirea, in adevaratul cuvant, decat cunoscand mai intai tristetea si supararea?

ce inseamna vremea frumoasa, fara sa stii ce inseamna furtuna?

sandee spunea...

o vreme frumoasă, subapreciată? :D
Cel mai fain e să fii conștient de utilitatea zmeilor, dar să n-o ai în veder tot timpul. Asta chiar e distractiv în timp..

Unknown spunea...

Iubesc din tot sufletul meu o ființă pe care nu am văzut-o niciodată decât pe telefon ! Ce este de făcut?

Unknown spunea...

Iubesc o persoană pe care nu am văzut-o niciodată decât pe telefon și nici nu pot să cred că o voi putea vedea vreodată pentru că nu am avem cum diferite de toate felurile!!!