1 martie 2010

1 martie!


Well..azi..prima zi de martie!
Frumoasa zi,din toate punctele de vedere:si cald afara, si martisoare,tot tot tot!

Am fost tare fericita..pot spune ca am radiat prin toti porii..
Weekendul a fost divin,deoarece l-am petrecut in compania LUI,iar asta a fost avantul de care aveam nevoie,pentru o lunga perioada..
Colegii mei au fost atenti.Ne-au coplesit cu martisoare si flori,inclusiv d-nul comandant:).
Am la martisoare pe mine,de nu se poate:))snurulete la cravata,la mana,buburuze pe veston,pe cravata:))
Sa fie cu noroc!!
Iar noptiera Corinei am umplut-o cu flori si acum,e tare animata camera!

Va urez o primavara superba,in care sa infloriti sufleteste,mintea sa vi se deschida,iar bucuriile sa va copleseasca zi de zi!
V-am pupat!

Ps:buburuza shade tare bine pe veston!te ador!

0 comentarii: