10 martie 2010

Defilare cu peripetii

Whoa!
ce mai zi:))

Aseara am reusit ceea ce vroiam..intr-o masura mica,dar...e ok:)
Am vorbit in engleza,cu un belgian..A fost prea fain.Mi-ar placea ca proiectul asta,sa nu fie gen 'animale in cusca' ,pentru ca noua nu ni se sa vorbim si sa stam cu ei..
Deci nah..

Dar azi,ei au avut vizita oficiala.
toate bune si frumoase,doar ca la ora 11 am defilat..gheata pe jos,soare,lume multa.
In fata comandamentului,pic in fund (pt a 2a oara,pe ziua de azi:)) ),fix in fata delegatiei.Un ofiter imi spunea sa ma ridic,un altul ma filma,iar delegatia aplauda..
Noroc cu un coleg,ca m-a adunat de pe jos..
Partea rea e ca ma doare coloana rau..fix la coccis.sper sa nu fie nimic grav,dar nah..
La raportul companiei,capitanul mi-a zis ca vrea sa il chem la nunta,si toata lumea,azi,ori radea de mersul meu,ori imi zicea de 'maritisul' meu:))
Acum,mate,iar..

Mi-e frica de nenorocita aia de simulare.Luni..

1 comentarii:

pumn de amintiri spunea...

nasol fato...eu iarna asta nu am cazut niciodata neintentionat...am mai fost bulgarita dar doar atat:D
bft in continuare