30 martie 2010

Clepsidra e aproape goala ^_^

Azi a fo' o zi cat de cat linistita..doar ca ne-au luat sange:)
Nimic neobisnuit si nou la mine,doar ca unor colegi li s-a facut rau..Si au lesinat:|

Ma invart intre aceleasi banalitati,zi de zi..
Uneori am impresia ca nu mai am timp..Ca s-a scurs nisipul din clepsidra.
Aproape 3 luni pana la bac.si maxim 4 pana la admitere.
Aparent,mai e o groaza.Dar aud cum pica firele de nisip,aducand cu ele emotii,teama,dorinta..si...REUSITA..:)
Sper sa nu ma dezamagesc.Si sa inchei inca patru ani,cu o coronita de lauri:)..Asa cum am facut,in urma cu,evident;;),patru ani...:)

Imi doresc sa plang iar de fericire.Sa ma ambitionez si sa-mi implinesc visele:)Nu sunt imposibile,sunt incredibil de reale si realizabile..
VREAU.SI O SA AM TOTUL!

v-am pupat.o saptamana frumoasa:D
joi vin acasa.i can't wait:X

0 comentarii: