22 martie 2010

Prima parte la CZSO

Well..
ce era mai greu a trecut;)
Am luat probele sportive,la centrul zonal:):X
Am crezut ca mor pe acolo:)..rezistenta de 2000 mi-a scos tot prin piele,nororc ca a alergat un coleg cu mine si mi-a tinut moralul ridicat:)
Sunt fericita..dar inca obosita,si cu o tuse de nota 10:)

Maine am situationalul si interviul final.


Avand in vedere ca in weekend nu sunt invoiri,mi-am luat 'Simbolul pierdut' a lui Dan Brown,ca sa am cu ce sa-mi ocup timpul.
In rest,toate bune si frumoase.Soare,cald si voie buna!

Pupix dulcix;;)

4 comentarii:

paco spunea...

m`a dezamagit cartea... finalul nu e deloc pe placul meu

Rucs spunea...

inca putin si-ti spun si parerea mea;)
cu toate ca esti al doilea pe care il aud,ca nu i-a placut finalul:)

toate cele bune:*

paco spunea...

as fi fost primul daca stiam ca citesti dan brown. mi`am cumparat cartea in ziua lansarii :P

Rucs spunea...

inafara de conspiratia,le-am devorat pe restul;;)
pe asta nu am gasit-o:|

cred ca as avea ce citi daca as sta cateva zile la tine:))am face concurs,care mai de care:P:))
dam startul la citit:P