22 februarie 2009

Despre trecut sau curiozitati dureroase


Greseli din trecut.
Candva ajung sa te "macine", sa te faca sa te gandesti la ele, iar si iar.
Vine o clipa cand reusesti sa le lasi deoparte..Sa le ingropi in infinit, sa uiti de ele, dar sa tragi invatamintele corecte.
Iti refaci viata, ajungi iar fericita langa un X, si el, intr-un moment de maxima curiozitate animalica, te intreaba despre..FOSTELE RELATII.
Si pac!Totul se strica iar.(e valabil si invers)

Nu inteleg de ce respectivele persoane, nu se multumesc cu prezentul, poate si viitorul, ci vor sa stie tot, de la nastere, pana in..momentul de fata.
Nu inteleg cu ce ii ajuta sa stie tot?Nu inteleg,motivele?!
Bine, ar replica si ar spune ca vor sa nu repete greseli din trecut.
Dar existand comunicarea, de ce se tem de respectivele probleme?!

Sunt atatea inadvertente..Atatea probleme..Atata stress..

Un(alt) lucru l-am invatat, de la cineva care mi-a aratat cum ar trebui sa fie EL'ul meu, si pe care l-am iubit mult..
NU INTREBA NICIODATA,NU DESCHIDE SUBIECTUL DESPRE TRECUTUL SENTIMENTAL!


pana atunci..ganditi-va de doua ori, daca vreti sa stiti cu cati s-a sarutat persoana de langa ;)

Iubiti!Si ganditi!

6 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Da...E greu. Am trait altceva. Fara sa intreb mi s-a vorbit cu lux de amanunte despre fostele relatii. Doare atat de mult. AI impresia ca esti comparata permanent cu fosta, plus ca te afecteaza. Pe mine una, m-a inhibat. Nu puteam comunica...desi tineam la el. Mi-am revenit, cu greu..dar am reusit.
NU VORBITI DESPRE FOSTELE IUBIRI!

Rucs spunea...

am fost intrebata.am raspuns.
mi s-a redeschis rana sufleteasca.si m-am despartit.

dar a fost demuuult.acum stiu.
sper ca macar o persoana, din cate mai citesc pe aici, sa invete ceva..o sa am sufletul impacat.

Unknown spunea...

da si pac totul se strica:(...in postul asta ma regasesc si eu:)
eu si toti restu:)

Alexandru spunea...

Unde a disparut amintesteti doar clipele placute?

Rucs spunea...

cine sau ce sa dispara?
ce-i cu clipele placute?

e putin cam ambigua exprimarea...reformuleaza, daca vrei..

Alexandru spunea...

Unde a disparut "amintesteti doar clipele placute"?