7 februarie 2009

Prin oras..


Nu am mai vazut orasul seara, de muult timp..Intr-un fel, imi era dor.
Este animat, este altfel..Grupulete grupulete isi dau intalnire in centru, se duc sa manance impreuna, sau daca mai prind vreo cafenea deschisa, se inghesuie cat mai multi la o masuta de maxim 4 persoane..
Nu trebuie sa ai prieten,ca sa te duci in oras..Doua fete,de vreo douazeci de ani, se plimbau la brat si povesteau,iar din cand in cand isi mai aruncau cate un ochi la cine stie ce vitrina.
Batranelele inca stateau la florarii..Am vazut ghiocei.Mi-au placut.Am cumparat doua buchetele, unul pentru mama, iar celalalt,pentru persoana cu care eram.A ramas uimita deoarece nici macar nu am intrebat cat costa, am spus simplu, ca vreau doua..
Cativa oameni, mai grabiti, alergau sa prinda autobuzul ce-i ducea catre casa..
Chiar si un om al strazii a gasit adapost intr-o masina, si se plimba cu ea, din zori si pana in seara,reusind sa faca in jurul lui un spatiu maare de tot..
Inclusiv nesimtitii se duc acasa..Pe drum, facand alte cateva "victime", adresandu-le vorbe "dragalashe".
Oameni la teatru..Oameni in restaurante..Oameni pe drum..Toti sunt intr-un du-te vino.Toti umbla insotiti, toti umbla cu gasca, toti zambesc si toti par fericiti.

Doar eu analizez lumea, bandu-mi ness-frappe'ul in fata teatrului, in singuratatea ce ma insoteste mereu si pretutindeni,indiferent daca mai este cineva cu mine..Daca ar fi EL, atunci..povestea ar fi alta..
Nu as mai avea timp sa ma uit in jurul meu, nu as mai fi atat de ganditoare..

As fi fericita.As zambi.M-as bucura.
Atat.

1 comentarii:

DOAR NOI spunea...

E frumos sa privesti oamenii..si sa te privesti si pe tine...comparandu-te cu ei.
Ia frumosul de la fiecare om ce trece pe langa tine..sau care te priveste.Iti dau link-ul blogului meu:
http://bios-doareu.blogspot.com/