3 februarie 2009

Ignoranta sau despre societatea romaneasca


Acum cateva zile, am iesit putin prin oras.
Intorcandu-ma catre casa, a trebuit sa o iau prin pasajul de la metrou..
Nimic ciudat si anormal pana aici.Doar ca, la un moment dat, am observat un pusti(de liceu..cam asa) care a "scapat" ceva pe jos.
In dorinta mea de a pastra curatenia, i-am atras atentia ca a scapat respectivul servetel pe jos, dar raspunsul lui, nu a intarziat sa apara "L-am aruncat!:D" si dupa, afiseaza o fata tembela si zambitoare.
Puteam sa jur ca acesta o sa-i fie raspunsul, o sa aiba o reactie nepasatoare...8-|

Nu stiu de ce mai sper ca oamenii, intr-o zi, se vor civiliza, ca vom putea fi la nivelul statelor occidentale(ca sa nu fiu nashpeta si sa zic "civilizate")...
Mentalitatea romanului este defectuoasa.E ceva de genul "Las' ca are cine sa stranga dupa mine..".Si astfel, e mult mai simplu sa arunce gunoiul la 5 metri de cosul de gunoi, sau sa puna respectivul ambalaj in geanta si sa-l arunce cand are ocazia..

Imi pare rau cand vad ca, in loc sa ne promovam valorile nationale, noi ne promovam "dunele" de gunoaie, rromii, canii comunitari si alte "minunatii romanesti".

Nah, acum...ce sa mai zic...Eu sper sa ne trezim la realitate, cat mai repede..doar ca...pana la urma ajung la vorba aia cu "speri mata, dar speri degeaba".

Nu mai fiti nepasatori.E tara noastra.Nu trebuie sa fii patriot ca sa pastrezi curatenia..Trebuie doar sa faci apel la moralitate, constiinta si dorinta de a trai frumos.

Dar cred ca nici pe astea, unii nu le mai au..

0 comentarii: