17 mai 2009

Curaj?!

O zi frumoasa de primavara tarzie..
Parc...soare..plimbare..
Dar..asteptand pe cineva,la metrou,mi-a iesit in cale o persoana cu ochi frumosi, cu o chitara si cu...praf de stele pe urmele'i..
Mi-am facut curaj..am intrat in vorba cu el..si..i-am cerut numarul de telefon.
Si uite cum..peste maxim doua ore, noi doi ne plimbam prin parc,facand poze,impreuna.

Dar..inca nu pot sa cred faptul ca am avut curaj sa ma duc la el,sa cant "Rapa",el acompaniindu-ma la chitara..
Totusi..era un necunoscut, si eu am facut asta!e ceva wow!

Mi-a luminat ziua.
Si acum zambesc.
Uneori pot fi nebunici :))

3 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Felicitari, nebunici!

N-am :) spunea...

te invidiez pentru curaj

Rucs spunea...

mersi
si voi puteti face asta!
nu puteti sti niciodata finalul!
poate fi bun.iar daca nu,nu ati pierdut nimic!
asa ca...

faceti-va si voi curaj!