11 mai 2009

Razbunare?!


Care este rostul ei?
Pentru ce se apeleaza la ea?
Nu ne demonstram inteligenta si superioritatea astfel..Ne inchipuim ca-i ranim pe cei carora le este adresata razbunarea, dar...defapt..ii scarbim..
Cum este posibil sa iti doresti sa te razbuni pe iubita, cu ajutorul ex-best friend'ei..sa iesi cu ea, sa petreci timpul, doar pentru a-i sublinia despartirea?!

Mi se par josnice povestile astea..Sunt de adormit copii..
Imi pare bine ca..imi aleg cu atentie persoanele de langa mine,iar atunci cand gresesc in alegeri,ma opresc la timp...
Sper sa-si rezolve problemele, cei trei "crai de la rasarit".Nu-mi place sa-i vad astfel,zi de zi, dar mai ales, toti fiind colegi.
:|

4 comentarii:

Unknown spunea...

ah razbunare..
se zice ca e arma prostului..
se mai zice ca e dulce..
cred ca toti ne'am razbunat vreodata intr'un fel sau altu ..
ah si ce bine era cel putin pe moment..
dupaia am purtat in suflet regrete...
..e o lume plina de ura si razbunari gasim la tot pasu

Rucs spunea...

asa e:(
din pacate,unii se lasa prada instinctului de a face rau:(
sa nu mai punem la socoteala,ca...raul,odata facut..poate fi iertat,dar nu si uitat:(

Anonim spunea...

pot sa iti preiau poza de la postul asta? Este super cute :) Cami

Rucs spunea...

sigur ca poti.
doar te rog, sa-mi dai linkul blogului tau(sau unde vei vrea sa-l postezi),dar si sa mentionezi sursa.
spor la treaba!