18 mai 2009

Leapsa II

O alta leapsa gasita.
O alta leapsa care mi-a placut.


Sunt o fiinta aparent normala,cu o alta gandire si un alt fel de suflet
Aş vrea ca ziua fericirii absolute sa fie mereu.
Păstrez amintiri frumoase si altele dureroase
Mi-aş fi dorit fi ramas mica
Nu îmi plac prefacutii,mincinosii&bla bla'urile astea
Mă tem de intuneric:|
Aud vocea profei de engleza
Îmi pare rău că se termina ultimul an de relas...deh,vine bacul...sa nu mai vorbim de admitere:|
Îmi place sa scriu
Nu sunt complexata
Dansez o data la cativa ani.trebe' sa fiu high:))
Cânt destul de des:">
Rar trec peste principiile mele,doar atunci cand se merita,cu adevarat
Plâng .normal.rar.si cu foc
Nu îmi place caldura exagerata,plictiseala.
Sunt confuza cateodata:|
Am nevoie de ciocolata:X
Ar trebui sa fiu mai indulgenta cu cei ce nu se ridica la asteptarile mele

Nu numesc pe nimeni,in mod special.
Cui ii place, o ia si o posteaza,mai departe:D

O zi insorita

0 comentarii: