30 mai 2009

Foame!

Weekendul asta, am fost la shopping cu o prietena...(as putea sa zic,la cumparaturi,dar nu e suficient de englezesc:)) )
Agitatie mare, preturi bomba...dar...acum,am o durere acuta de picioare.
Si totusi, nu asta vroiam sa subliniez.

Plimbandu-ne printr-un supermarket,am observat cum oamenii se hranesc cu produsele oferite pentru a fi degustate."Buna crestere" atinge cote maxime cand o face pe "vanzatoare" nesimtita,pentru faptul ca nu i-a oferit a treia portie de inghetata.

Nu stiu..poate am judecat prea dur omul flamand.Poate ca inca mi se pare o atitudine iesita din comun, dar...vorba 'ceea "decat sa fure"...Mai 'bine' cere..
Si poate i se va da..


Pe langa aceasta intamplare, ieri,venind acasa, un cersetor beat s-a urcat in tren si a stat pe capul calatorilor ceva vreme.
Inclusiv pe al meu, pana l-am amenintat ca voi chema politia.
Omul s-a luat la harta cu mine,controlorul nu i-a zis nimic,iar colegii mei stateau impasibili.
E aiurea.
Imi pare rau de "faza",dar...platesc un ban si sper ca voi calatori macar in conditii decente..

3 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Da. Din pacate asta e tara in care traim. De ce? Pentru ca ne complacem. Pentru ca ni se pare ca totul ni se cuvine. Pentru ca...Uneoi, ma uit ca, ce care sunt avizi dupa o a treia portie gratuita de testare, sunt cei care de fapt isi permit sa cumpere.
E trist. Suntem din ce in ce mai animalici.
Pupici pentru o duminica frumoasa, draga mea!

pumn de amintiri spunea...

stiu ca pe oricare dintre noi l-ar fi deranjat "faza" cu betivul...insa gandeste-te ca poate si noi i-am deranjat pe altii pe tren(cand plecam de la liceu cate 2oo) la vacante cu comportamentul sau vocabularul nostru...trebuie sa ne acceptam,sa nu judecam si sa fim mai "maleabili"

Rucs spunea...

intr-adevar.
poate ii deranjam si noi..
dar mai realizam asta..iar daca nu, in momentul in care ni se facea atentie,luam masuri...
oricum...trebuie sa recunoastem,in tren gasim "di tate" ;))

in urmatorul post, voi scrie despre felul in care gandea, unul dintre pasageri."enjoy" si amuzati-va
o seara frumoasa!