31 octombrie 2009

30.10.

Mda..
18 ani am stat cu certificatul de nastere gresit..avea data eliberarii scrisa incorect.
Cand am fost sa-mi iau buletinul,hop buba:nu se poate din cauza certificatului..
Asa ca,ieri,am umblat toata ziulica,pentru a-mi rezolva problema.
Iar acum,am certificat nou,eliberat fix de ziua mea!pam pam!

Alta faza faina,la care nici nu ma asteptam:))
Fiind la metrou,ma uitam nedumerita,pentru ca nu stiam incotro s-o iau..
Vine un domn langa mine si ma intreaba daca sunt de la Breaza..Ii spun ca da,ma intreaba unde vreau sa merg iar dupa ce ii spun,mi-a sugerat sa merg cu el,pentru ca imi va spune unde sa cobor.
Zis si facut..Pe drum,mi-a povestit din viata lui de lm'ist,despre profi,iar la final sa aflu ca era colonel.
A fost socanta intalnirea mea cu el..Nu l-am mai vazut niciodata,dar mi-a facut o impresie placuta.

Catre seara,un prieten mi-a facut cadou o poza.Cu mine.O ador.
Voila:

0 comentarii: