8 octombrie 2009

Full time!

Trebe' sa ma laud!
Am facut o diiiiittaaaaaai performanta la sport:am scos un timp mai bun la rezistenta.:)
De la 13.57 minute,am ajuns la 11.20 minute:D.M-a tras Mona,m-a impins,dar cert e ca am scos muult mai bine la 2000m.
De ceva vreme,fac la fizica.Ma bucur enorm pentru ca mecanica(de asta m-am apucat) nu mi se mai pare atat de nashpa...Si dupa aproximativ 50 de variante,pot zice ca ceva ceva tot reusesc sa fac.
Acum sunt la studiu.Am facut o mica pauza.Dar pur si simplu,simt ca timpul nu-mi mai ajunge,ca sunt mereu in criza de timp...
Si cu toate astea,nu pierd timpul..
se pare ca admiterea ma preseaza mult prea tare:)

Mi s-a facut si foame pe deasupra.Dupa ce un coleg a vorbit intr-una de tiramisu,aripioare prajote samd.,salivez si sufar de inaintie:))Dar la masa sunt cartofi frantuzesti:))Sa tot mananci si sa-ti astamperi poftele:)).

Saptamana trecuta,nu am reusit sa-mi iau invoire ca sa merg la mate..si am fo' doar la fizica..
De acum,am inceput sa-mi iau invoire de 48 de ore..Si cu sfintii inainte,sa nu ma prinda careva:)).Mai nou,problema e daca sunt oameni in plus la prezenta,nu in minus:)).

Acum va las..Aveti grija de voi si v-am pupat!
O seara frumoasa!

2 comentarii:

strumfita cu esarfa spunea...

yay, vanilluta se pregateste de bac! pfff, ce repede a trecut timpu`...parca ieri dadea ea sfioasa capacitatea. hehe... :P

Rucs spunea...

a trecut repede...nici eu nu stiu cand s-a scurs timpul...
:(
imi e dor de perioada aia...mai am putin si fac 18...nu ma bucur deloc:(
ma intristeaza foarte rau..