24 octombrie 2009

Timpul..


Timpul..
ce sunt nisipul din clepsidra,secundarul ceasului,rasaritul,apusul?
Ai putea spune ca sunt niste elemente,fenomene,si alte bazaconii d'astea.
Dar te-as contrazice...ele reprezinta timpul care trece si nu se mai intoarce..
Doar in momentul in care am ajuns in a 12a,am realizat cat de repede trece timpul..
Uitandu-ma in urma,constat cu stupoare ca amintirile imi sunt atat de clare in minte,incat as putea spune ca s-au intamplat ieri..Ma uitam la copacii care isi pierd frunzele,la elevii de ani mai mici care se bucura de adolescenta..
Am ajuns sa vad totul,cu alti ochi..
Nu il credeam pe comandant cand le zicea fostilor elevi de a 12a,ca timpul are o alta conotatie..credeam ca batea campii...Dar doar acum,fiind pusa fata in fata cu 'adevarul',totul e altfel..
24 de ore..putin..
ar fi trebuit 25 pe putin..

Mai am 6 zile si fac 18 ani..
Sunt trista...nici asta nu pot sa o cred!
Pana acum ceva vreme,cand ma gandeam la '18',ma gandeam cu entuziasm..iar acum,aproape atingand pragul asta,constat ca nimic nu mai e fabulos,ca totul e defapt un eveniment normal,inevitabil...Nu imi mai doresc sa fac 18,pur si simplu,17le a fost superb..Dar sper sa fie asa si anul asta,pentru ca ma asteapta ceva,greu:admiterea,dar minunat:intrarea la academie..

Mi-a fost dor sa scriu pe blog..Si tot o sa mai simt senzatia asta,pentru ca nu am timp..
V-am pupat si aveti grija de voi!

2 comentarii:

paco spunea...

ce batrana o sa fii =))

Rucs spunea...

taci mah...
ma simt weird...
serios acum..nu vreau sa fac 18..o sa fiu depresivaaaaa:))

lasand gluma la o parte,e un prag psihologic,as putea zice...or sa mai fie,cand voi schimba prefixul si tot asa...
una peste alta,imi amintesc melodia aia de la vama veche:p...

am doar 18 ani...la la la...