20 octombrie 2009

Zi de zi.

Pe aici ploua,de cateva zile.Este o atmosfera tare faina,doar ca..trage la somn.
Macar au avut inspiratia sa ne scoata instructia,dimineata.:))
Tot ceea ce fac,se rezuma la mate-fizica.Mici exceptii cand mai fac si altceva.:(
De mess si net nu mai am chef.Pur si simplu,prefer sa dorm sau sa fac altceva,decat sa stau degeaba.
Am inceput cu lucrarile si tot asa..

Mai e putin si merg acasa.d'abia astept.
Weekendul asta e invoire generala.Dar nu ma duc acasa.Merg pe 30.
Mai vorbim.
Aveti grija de voi!

5 comentarii:

strumfita cu esarfa spunea...

ai si tu grija de tine, and stay away fromthe rain, sa nu te prinda raceala. :P

paco spunea...

ti`am zis ca esti naspa?

Rucs spunea...

jeanne,mai degraba ma ia raceala de la alergat,nicidecum de la ploaie:))
sper sa vina precipitatiile,iar,sa nu ma mai terorizeze rezistenta..ca nici acum nu scot timpul...:|

pacoooooooo.........tu n-ai ce face mah?uita-te la tine:))tu esti nashpa:))
si mai zici de mine:))

ce mai faci?cum o mai duci?
sper ca esti oki..cat mai ai din aplicatie?aa?
te-am salutat de peste munti si mari:)

paco spunea...

nu prea fac bine... n`am timp de nimi :(( pana la 15.30 sunt la um si de la 16.00 ar trebui sa fiu in ct la master pana la 19.30. nu prea imi iese si asta ma seaca... nu mai am timp de astronomie :( ...n`am cum :P

Rucs spunea...

uf...
ce ocupat esti..:(
stiu senzatia,ca nu ajunge timpul sa faci is aia si aia...
dar nah...e de cacat povestea..si cu toate astea,o s-o scoatem la capat..
sper sa iti imbunatatesti programul si sa fie bine..
te-am pupat>:D<
CS:P