29 octombrie 2009

Ordine!?


In armata,ordinul e cu placere.
Pilele sunt la putere.
Unchiu' meu e general cu sapte stele.
Din toate astea,rezulta degradarea unui coleg.
Pentru ce?
Pentru ca isi facea datoria,sa raspunda,sa comande si sa aiba grija de piticii de la anul 1..

Pai da..logic..si mie imi convine sa sun pe X si Y atunci cand am vreo nemultumire..Dar ce as rezolva?as ingrosa randurile prostilor,care nu pot rezolva problemele pe propriile forte..Nu am nevoie de nimeni care sa-mi stea in spate,am nevoie doar de mine si de increderea mea.si atat..
Vreau sa dispara tampenia asta cu pilele..Si ami mult,vreau sa dispara asta,inclusiv la admitere..Vreau sa nu am surprize ca-mi sufla cineva locul,doar pentru ca e ruda cu nu-stiu-cine..

In al doilea rand,un coleg a "zburat" din liceu,pentru ca a furat o carte si a vandut-o celor de ani mai mici..
Partea prosta e ca a ramas cu tinicheaua de coada,plus banii de scolarizare,peste 200.000.000lei vechi...

Multe cadre sunt in concediu...atmosfera e mai relaxata..acum sunt acasa..Mi-am luat o zi in plus..

Sa fiti iubiti!

0 comentarii: