2 ianuarie 2010

2010


Aho aho si LA MULTI ANI!
Bine ne-am regasit in 2010,un an care sper ca va fi mult mai bun ca precedentul,un an incarcat NUMAI de rezultate frumoase,plin de iubire si fericire si mai ales de bunatate si zambete!

Ultimele zile,au fost tare dulci...
Revelionul l-am petrecut acasa,cu parintii si cu prietenul meu...Am fost si in Piata Revolutiei,unde am vazut focul de artificii si am stat si la concert...
Leneveala,alea alea...Dar a fost tare bine...:)

Imi doresc ca in 2010 sa fiu mai buna ca in anii precedenti.Si cel mai mult,imi doresc sa intru la academie,sa fiu fericita si sa incununez cu succes 12 ani de scoala:).
Asta este cea mai mare dorinta a mea,in prezent.

La multi ani si zambiti!

Ps:fix de revelion,in fata la Radisson,l-am vazut pe Aurelian Temisan:X...waiiiiiiiiii!divin:X.8->

2 comentarii:

Predator7 spunea...

Super tare! La multi ani si sper ca 2010 sa-ti aduca cele mai bune zambete si bucurii alaturi de cei dragi!

Rucs spunea...

iti multumesc!
>:D<