12 ianuarie 2010

Balul la sinaiaaaa!!

Waaaaa!
Azi a fost o zi taaaare interesanta:)):am dormit la 5 ore,din 6(in clasa si in camera:)) ),la pranz la fel,iar acum,fac fac la fizica.
Vestea buna e ca reusim sa facem balul la cazinoul din Sinaia,dar mai ales ca au scos chiria de la 1500euro,la 100,ceea ce mi se pare uimitor...dar,totul e posibil,avand in vedere ca cineva a purtat tratativele:)).Bine,trebe' sa mergem noi cu mancarea&co,dar e foarte convenabil asa..'Neam de neamul nostru n-a mai facut balul acolo':)).
o alta bomba faina,dupa ce ne-am ciondanit in privinta salariilor profilor si a divergentelor dintre profi si militari,un coleg zice:'Eh,ce atata tam-tam..profii cu banii lor,ofiterii cu ai lor,iar noi cu ai nostri,pe care ii dam cui vrem si anume profilor'..

Acum,va las..revin la electricitatea mea...
V-am pupat:)

0 comentarii: