9 ianuarie 2010

Ne-chef...

Nu vreau nimic..
e weeekend..Am avut pregatiri..mate-fizica...
E posibil sa-mi schimb grupa la mate,ca am ramas singura..iar la fizica,sa alternez grupele,ca sa pot merge in continuare,saptamanal..
Azi..:))Am primit 'oferta':)) - o bataie in cel mai scurt timp.Ba chiar,persoana respectiva isi misca si curu' de la Sibiu,tocmai ca sa ma paruie pe mine..
Faassss...d'aia nu mai pot eu..
Ea ameninta.eu ii dau cu flit..Vorba 'ceea:cainii latra,ursul merge...
Asa si cu ea..am altele mai importante de facut,decat sa dau atentie unei muste care bazaie intr-una:))

imi e dor de casa..de persoanele dragi mie..de tot...
vreau iar vacanta..vreau sa intru la academie..vreau...

si de dimineata,iar m-am trezit plangand:(..
uof..tare grea viata din anul 4..

Maine imi vine papica de acasa...Chiar mi-e foame....

Cel mai tare,ma sacaie ne-cheful asta care m-a lovit..:((

O seara frumoasa:)

2 comentarii:

Iluzii spunea...

deci esti la un internat aaa:-? iti place acolo?

Rucs spunea...

imi place,daca ignor partile urate:)
sunt la liceul militar:)