21 ianuarie 2010

Controale peste controale

M-am saturat de atatea controale!
In fiecare zi,trebe' sa vina cate cineva care sa verifice cate ceva..si mai ales,sa nu-i placa:(
Acum cateva zile,osc a fost un cadru de la companie..
Ne-a tinut la apel,in jur de 20 minute,cam cat dureaza de obicei.Iar in seara asta,ne-a zis ca va face doar ajutor de osc.Motive pur obiective,cica:)
:(

Frig mare..iar s-a dat zapada de pe aici..e binisor,doar ca-i foame si frig:)).
Weekendul asta,merg doar la fizica.
Am terminat electricitatea.Vreau termo acum.

Oricum,cea mai dura faza de azi,a fo' in timpul liber..Urla cineva sa nu mai dorm,dar aveam dopurile in urechi..A tipat de vreo 3 ori,iar cand l-am auzit,m-am ridicat intr-o rana si am scos un dop.dupa ce a mai tipat inca o data,l-am scos si pe al doilea..Iaar cand a realizat ca nu-l auzeam deloc,a iesit val-vartej din camera:))

Vreau sa plec in companie..Dar evident ca nu pot..

0 comentarii: