17 ianuarie 2010

'Prietenie'...[:))]

Ma jur,ca jeguri mai mari ca in liceul asta,nu am vazut!
Cei mai josnici oameni,cele mai tampite comentarii,tot tot tot,aici am vazut..
Nu degeaba se zice ca iei viata in piept,in lm...

Sunt satula de ele,in principal..Cu ele am ce am..
Sunt fiinte lipsite de coloana vertebrala,care fac totul cu 'gramada'.MI se par lipsite de personalitate,de tot...
Au o scara de valori,rasturnata,gandirea lor e deplorabila...

Sa spun cateva chestii,care or sa va conduca la 'lumina',asa cum m-au condus si pe mine...
Acum cateva weekend-uri in urma,sora prietenei mele mi-a adus o paine de la masa,din care mi-am pastrat cateva felii,iar restul le-am dat-o lor,pentru ca m-au rugat.
Aseara,o tipa din camera,era sa iasa in Ice,machiata ca dracu',in sensul ca nu i se potrivea deloc...
Bun..mi-am trecut peste tot si am aranjat-o,ca sa fie cat de cat ok.
In seara asta,le-au venit pachete,din care s-au infruptat.Nu aveam pretentia sa ma cheme sau altceva,ca mai am cateva chestii de haleala,dar..aveam nevoie de paine.
In conditiile in care aveau vreo 3-4 paini de la masa,am fost sa-mi iau cateva felii dintr-un pachet ce se termina,si inca vreo 2,dintr-un pachet ce d'abia il desfacusem.Si..stupoare!
Fix persoana pe care am aranjat-o aseara,ma intreaba ironic 'pentru ce ai nevoie de paine..daca tot iei,du-te si la masa sa mai aduci'.
Le-am lasat tot ce luasem si m-am tirat...

Dar..mi se pare urata reactia ei,in conditiile in care EA a fost cea care mi-a cerut painea,cand am avut..
Poate cine citeste pe aici,considera ca exagerez..dar asa e de 4 ani,plus multe alte rautati de genul...
Una singura,in sine,nu e mult...Dar se tot aduna..Si dau pe afara...
Incerc sa-mi pastrez calmul cat mai mult cu putinta,sa nu stau in preaajma lor,sa fac orice altceva...dar uneori,se intrece masura...

Si culmea..nu's singura in situatia asta...si prietena mea,e la fel..
Se pare ca 'ori cu noi,ori impotriva noastra'.
Asa ca,incercam sa zambim.
Maine poa' sa fie mai rau decat azi:))Si foama si mai mare;)

O seara frumoasa!

1 comentarii:

pumn de amintiri spunea...

dar nu stiu cum o cheama pe prietena ta...:D
stai linistita ca in anul 4 isi da lumea cartile pe fata de tot...
si eu am patit-o....
dar uite ca sunt bine-mersi;)