14 martie 2009

Amintiri frumoase


Am fost intrebata daca nu-mi amintesc doar clipele placute...


Uneori da.Alteori nu.
Depinde de persoana.Si cu cum si-a lasat ampreuna asupra gandirii mele(in fond asta ramane mereu..nu o urma de muscatura strategic plasata,sau cine stie ce aberatie de genul).
Ramai cu ce te-a invatat, cu sfaturi care la un anumit moment dat, iti vor prinde bine...
Daca persoana respectiva nu a gresit atat de tare incat sa iti provoace "traume", iti vei aminti doar ce-i frumos.Daca nu...atunci, vei prefera sa "stergi" amintirea existentei,din trecutul tau.
Auzeam ca este bine sa ne acceptam trecutul
Dar daca nu putem sa facem asta, pentru ca acum realizam greselile de atunci, pentru ca nu intelegem cum de am acceptat ca anumite persoane sa fie langa noi...si multe alte exemple?!

Sunt putine persoane, din si si mai putinele persoane ce mi-au fost alaturi, carora le datorez o parte din gandire,din felul in care simt si apreciez ce este bine si ce nu..
Pe unele le-am si uitat.

Pe altele, niciodata..De ele ma leaga amintiri frumoase, ca doar de asta vorbim azi:P

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Am citit blogul tau si mi-a placut:)..este interesant.

Rucs spunea...

multumesc frumos pentru aprecieri.
te mai astept pe aici