15 martie 2009

Postul fara nume...


-Cred in virtutile neamului nostru.
-Nu-s decat ce-a ramas de pe urma cutezatorilor.
-Progresele sunt totusi evidente
-Decadenta ma fascineaza mai deplin.
-si ce crezi despre Arta?
-Este o boala.
-Dragostea?
-O amagire.
-Religia?
-Un surogat la moda folosit in locul Credintei.
-Esti un sceptic!
-Deloc.Scepticismul este inceputul Increderii.
-Atunci ce esti?
-A defini inseamna a limita.
-Da-mi macar un indiciu.
-Firele scapa din mana.Te-ai rataci ca intr-un labirint.
-Ma uluiesti.



-Sufletul este o realitate cutremuratoare.nu poate fi cumparat,nu poate fi vandut si scos la mezat.Poate fi insa otravit sau adus la desavarsire.Exista cate un suflet in fiecare dintre noi.Asta o stiu.



-Siguranta e ucigatoare in asemenea prilejuri.Ceea ce te farmeca e numai nesiguranta.Vazute prin ceata,lucrurile par incantatoare.
-Se poate insa sa si ratacesti calea.
-Toate caile duc spre acelasi punct.
-Care anume?
-Dezamagirea.
-prin ea mi-am facut "le debut" in viata.
-Frunzele de capsuni au inceput sa ma plictiseasca.
-te prind de minune.
-Numai in public.
-Le-ai duce lipsa.
-N-am sa ma despart nici macar de-o singura petala.



-Eu fac uriase deosebiri intre oameni.Imi aleg prietenii dupa frumusetea chipului, cunostintele dupa valoarea caracterului si dusmanii dupa forta intelectului.Nici un om nu poate fi destul de grijului in alegerea dusmanilor.Toti sunt oameni inzestrati cu o anumita forta intelectuala si de aceea toti ma stimeaza.Inseamna oare ca sunt prea infumurat?Cred ca e vorba de o buna doza de infumurare.


-Constiinta si lasitate sunt defapt acelasi lucru.Constiinta nu-i decat numele comercial al firmei.Atata tot.



(Portretul lui Dorian Gray-Oscar Wilde)

2 comentarii:

Anonim spunea...

stiam eu de ce imi suna cunoscut

Rucs spunea...

pai...mi-a placut extrem de mult cartea.si am selectat cateva citate.

iti vand un pont.
o sa se puna in scena "portretul lui dorian gray", la odeon,in bucuresti.nu stiu cand, dar va fi.