22 martie 2009

Contraste


E atat de mare contrastul intre lumea in care traim si ceea ce vrem sa aratam celor din jur..
Nu inteleg de ce ne ascundem dupa deget, pretinzand ceva ce nu suntem sau ce nu avem.

Vineri, in troleu, s-a urcat un cersetor,bolnav de epilepsie.Aruncandu-mi, intamplator, privirea afara, am vazut la semafor, 2 masini scumpe.
Contrastul l-am mai intalnit pana acum.Doar ca, de data aceasta, mi-a sarit foarte rau in ochi.

De asemeni,ni se spunea de discrepanta, inclusiv la scoala.
Cu ceva timp in urma, a fost organizat un "targ"(mai bine zis "expozitie") al lucrurilor de lux.Ofertantii nu au adus prea multe exponate, fiind ferm convinsi ca nu se vor vine.
Darrrrrrrrrr.....
Cererea a fost peste ceea ce aveau in stoc.A fost nevoie chiar de comanda speciala , la fabrica.

O tara in care cresterea economica(wow..suna grandois, stiu:)) )este...aproape zero.mergand chiar in regres.
Ne permitem sa fim snobi.
Ne permitem lucruri prea scumpe pentru saracia in care suntem.


Iar si iar.
Este o tara a contrastelor..

3 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Multumesc pentru incurajari. Am revenit. Nu pot sta fara a scrie.
Traim intr-o tara a contrastelor, facem lucruri de ochii lumii sau ai soacrei, mai pe romaneste, dar, avem o tara frumoasa. Poate nu o vom vandaliza complet.
O saptamana frumoasa.

Anonim spunea...

suntem prea saraci sa ne cumparam lucruri ieftine ;)

Rucs spunea...

ma bucur ca ai revenit:D.
poate ne vom trezi si vom profita si incuraja valorile noastre.valorile nationale.si cele personale.

si da.de multe ori am auzit asta.este un adevar.suntrem prea saraci ca sa ne permitem lucruri ieftine.

:(

un weekend placut!