3 martie 2009

Zambete de copii II


Astazi, am fost la voluntariat.Din nou.
Dar nu acest lucru este important.

A fost 1 martie.In grupa noastra, sunt si cateva fete.
Ne-am gandit sa le facem o bucurie, daruindu-le o mica atentie, ce sa le vesteasca primavara.
S-au bucurat.Au si plans.Au zambit.

In schimb, grupa de copii ne-a oferit o repetitie pentru spectacolul dedicat zilei de 8 martie.A fost impresionant.Cantau ceea ce cantam si noi, cand eram mici..In acelasi mod, multumeau ei mamelor lor, asa cum faceam si facem,inclusiv astazi.
Am simtit un fior placut, la auzul poeziilor.M-a impresionat.Si m-a facut sa ma gandesc, pentru a putina oara, la cum este sa fi mama.Cred ca este divin...

O fetita,i-a scris profesoarei noastre, o felicitare, prin care ii multumea ca le-a devenit mama.Ca le-a adus zambetul pe fata.Ca le ofera dragoste.
A fost impresionata profund.Si dansa a plans.

A fost o zi lacrimogena.
Nici noi, fetele din LM, nu am fost uitate.Domnul comandant ne-a oferit flori si ne-a spus cateva vorbe, atat de frumoase....8->


Ma bucur ca a mai trecut o zi, in care am putut sa fac pe cineva sa se simta altfel..O zi speciala, o zi de 2 martie unica.

0 comentarii: