27 martie 2009

Prostie maxima!


Bun.Este a doua oara cand scriu postul asta.Pentru ca s-a salvat ca dracu':| si mi s-a sters tot.


A fost o saptamana oribila.Plina de prostie.Idiotenie.Linguseala.

Primavara.Taiat de copaci.Plantat de copacei.
Pamant scos.Gropi facute.
'-Puneti pamantul pe partea stanga.
Fac elevii gropile, si pamantul scos, il pun in stanga.In stanga fiecaruia.
-Nu e bine.Am zis stanga!
-Da.Dar nu ati precizat stanga,fata de un reper.Fiecare l-a pus in stanga sa.Deci...
-Mda.Stanga fata de gard.'

si saracii elevi, au mutat gramezile de pamant, ca deh...
Pe deasupra, 3 dintre cei mai importanti oameni din liceu, stateau printre elevi, si se exorcizau:)), tipau cat ii tineau plamanii..

'-Hai hai!amestecati cu mana!(in apa+pamant+ingrasamant)!Dar si zambiti!Facem si poze!sa vada lumea ce eco suntem'


si lista poate continua.Mai ales cu lingai.
'-E o treaba de facut.
-Da!lasati!merg eu cu compania mea!'
si uite asa, ne-am ales cu o portie zdravana de munca..carat de paturi si dulapuri.certuri cu ofiterii.replici de c***t.injuraturi.nervi.oboseala.

Si doar ce ultima ora, ne citise profa din ceea ce se urmareste in armata.Printre cele, se numara si ceva, ce suna astfel:"Ne propunem sa tratam toti oamenii cu respect, sa nu facem nimic contrar vointei lor, si mai ales, sa nu ne batem joc de ei".

Se pare ca...noi nu avem voie sa incalcam regulamentul intern,fiecare abatere fiind aspru sanctionata.

Dar ei?Au dreptul sa-l incalce?Ca de sanctiuni, nu mai poate fi vorba..

Si se pare ca..Nici macar o diploma, ceva, care sa ateste ca suntem muncitori profesionisti, nu vom primi, dupa 4 ani, petrecuti in "cuibul cantemirist".


ps:azi am avut draci pe tot ce inseamna oameni din liceu.prostia exista si mereu va exista.atat in lm,cat si in alte parti.doar ca astazi, nu am vrut sa evidentiez aspectele placute, ci doar pe cele negative.
ni se da mereu replica:"voi ati ales!".ok, intr-adevar, noi am ales.
dar pe niciun pliant, nimeni nu spune ca vom efectua munci agricole, vom da cu sapaliga, vom cara, vom vopsi, vom vom vom.nimeni.
si ca noi, si-au luat multi teapa asta.vreau sa spun ca, viata in lm, nu este asa cum o prezinta pliantele.in mare masura, au drepatate, dar aspectul de genul celui de mai sus, NIMENI nu-l scrie.
aveti grija!
si in continuare, nu regret ca am ales lm'ul.

pss:si daca cineva din lm citeste acest post, tin sa va reamintesc de dreptul la libera exprimare, si mai ales ca acest blog este PER-SO-NAL!deci, nu sunteti indreptatiti sa sanctionati cele scrise mai sus!


un weekend placut tuturor!

4 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Iti doresc o seara placuta!

Rucs spunea...

multumesc la fel!

DOAR NOI spunea...

Esti o fata deosebita. HArnica, inteligenta, talentata si implicata in diverse activitati. Te admir.
Am ce invata de la tine. Mereu am invatat de la elevii mei cate ceva.
Numai ganduri bune, spor in tot ce faci.
De dragul tau am revenit cu blogul.

TASE spunea...

UIte unde erau cantemiristii PS sa nu-ti mai vb niciodata liceul de rau