1 martie 2009

Despre fatarnicie.Si oamenii ce ma inconjoara.


Bun.
Mi s-a pus piticul rau de tot pe oamenii fatarnici.
Nu credeam ca voi avea o astfel de reactie, atat de brutala, dar atat de funny:am ras intr-una, mai bine de doua ore.
Ideea este urmatoarea:relatia mea (de amicitie&co.) mi-a fost radical sabotata, de catre o ..colega de camera.Respectiva don'soara, ma mai intreba ce face X, cum o mai duce ...Intrebari, aparent fara noima.Dar se pare ca aveau un substrat...adaaaaaaaaaaaaanc de tot:)).
Intuitia feminina(da..e chiar adevarat ce se zice despre ea:)) )a functionat.iar.
Presimteam ca cineva ma "sapa" pe la spate.Inca din momentul in care X s-a intors la 180de grage, in relatia mea cu el.Fiind intrebat ce are, a spus motive puerile, fiind combatute cu contra-argumente.Saracul, nu a mai avut ce sa spuna, iar reactia urmatoare, a fost sa-mi spuna ca nu mai vrea sa discute cu mine, deloc.
In seara asta, mi s-a confirmat totul, din momentul in care am aflat ca intre cei doi mandrii bavarezi, exista o relatie care implica "sentimete".Ea intuind mai mult, el stiind o parte din sentimentele ce i le purtam.


Dar dupa ce am aflat in seara asta...Pur si simplu, totul a disparut!!Daca am fost trista,suparata, acum, de cateva ore, rad intr-una, ma simt extrem de fericita si NU, nu este o fericire ce ascunde tristetea!!Este fericirea pura, ce nu am mai simtit-o de mult:X.
Am realizat ca..sunt capabila sa vad dincolo de aparente, ca inca sunt capabila si imi dezvolt capacitatea de a cunoaste oamenii, sufletul lor, din simple fapte, gesturi..tot.
Este ciudat cum totul s-a terminat ca prin farmec:starile depresive, tristetea, lacrimile, durerea.Tot.

Sunt fericita.O iau de la capat.
Pana la urma, nu am pierdut nimic, cum credeam intr-un post anterior.Defapt am castigat mai mult:dezvoltarea intuitiei, mi-am demostrat ca pot trece extrem de usor peste persoanele care ma dezmagesc profund, mi-am demonstrat ca sunt o invingatoare, in problemele cu ceilalti.

O primavara frumoasa, dragilor!

ps:data urmatoare, aveti curajul sa nu va mai ascundeti dupa deget si spuneti tot in fata!e mai bine pentru toti!chiar daca doare sau provoaca...fericire si bucurie!

1 comentarii:

KageSinner spunea...

exactly my point..(see the other comment in case you've missed it^^)