10 aprilie 2009

Atelierele de creatie


Al doilea mare eveniment,in mai putin de 2 saptamani:atelierele de creatie, breaza, 2009.
La aceste ateliere, se face schimb de experienta, pe plan artistic:dans, muzica, teatru, creatie si arte vizuale.
Am participat la teatru, cu o piesa de Eugen Ionesco.Ne-am distrat, iar pana la final, am ajuns sa imitam profesori, sa prezentam scrisori in variante amuzante, dar si sa recitam poezii.
Fiecare liceu a prezentat propriul spectacol astfel:Alba si Campu', urmatoarea zi fiind dedicata celor de la Breaza.
S-au incins hore,s-a dansat, s-a cantat.Apogeul a fost atins in cadrul spectacolului moldovenilor, cu piese gen "Epilog","18 ani","Amintire cu haiducii".
In sala puteai vedea maini ridicate, telefoane ce luminau, dar si brichete aprinse, creand astfel atmosfera de la un concert veritabil.
Aproape in fiecare seara, ne strangeam pe platou, cu chitari, pentru a canta repertoriul lm'istului, dar si melodii romanesti, sau balade.
Era de vis...Voci cristaline ce se spargeau in aerul rece al primaverii...
S-a facut si discoteca..Ultima data cand am fost la disco, a fost dupa ce am castigat balul bobocilor, acum 3 ani..e ceva vreme de atunci.
De data aceasta, am socializat mai mult cu albanezii.Am reusit sa am ,pentru cateva zile, accent de ardeleanca.Era divin:X.
Mi-a parut bine ca la ateliere a venit o colega pe care am cunoscut-o la Spartachiada mica..Am petrecut mult timp cu ea,cu colegele ei.

De asemeni, am avut parte si de un crush, lucru ce nu mi s-a mai intamplat de foaaaaarte mult timp.
Un albanez divin, cu o voce superba, inteligenta sclipitoare,frumos foc, si mai ales, cu vino-incoace.Este greu de descris.Este acolo, pus bine, in sufletzelul meu."Ardelenish crush", cum ii spun eu.:x

Toata lumea s-a bucurat.Atelierele si-au atins scopul:consolidarea relatiilor intre lm'isti,schimbul de experienta, cunostinte noi...dar mai ales, distractie multa si prietenii frumoase.(plus cate un crush:-").

Mi-as dori sa se repete..iar si iar...la nesfarsit..o poveste.atat.

Iar acum, sunt 99,9% sigura ca voi face pe dracu'n patru si sa ajung la Alba,la Spartachiada.E ca o promisiune.

1 comentarii:

DOAR NOI spunea...

E minunat ca se mai organizeaza astfel de concursuri.
Mi-ar placea sa te intalnesc la un ceai...sa imi povestesti. Ai ce. Am -si imi doresc- sa invat de la tine.