20 aprilie 2009

La tara






Am fost la tara,cu toate ca este impropriu spus astfel.
Am facut un gratar,am stat putin la plaja,am facut cateva poze...

Tata m-a rugat sa merg cu el la pescuit,pentru a ne relaxa amandoi.
Ne-am luat bicicletele si am plecat la drum.

Am avut parte de un sentiment de libertate..Am fost doar un zambet, doar fericire..
In stanga si in dreapta, totul era verde, drumul serpuia..M-am simtit ca intr-un film, in care oamenii fac o excursie cu bicicletele, pentru a evada din cotidian,din stresul orasului..

Cand am ajuns la rau, m-am tolanit pe o stanca..am facut poze la cer...am visat..
Iar...sunetul facut de apa, este "delicios"!

Am avut parte de o zi ce se anunta ploioasa..Dar pana la final, soarele ne-a insotit peste tot!


epilogul zilei:
Prietena mea si-a primit cadoul de Paste,ce i-l trimisesem.S-a bucurat enorm, si pe langa zambetele ce i le-am furat eu, mi-a furat si ea...multe,la randu-i(zambete).
Sunt atat de fericita!
Si..pe deasupra am aflat ca..amandoua purtam acelasi model de cercei,in acelasi timp, cadou ce mi l-a facut de Craciun.
Friendship lasts forever!


ps:va atasez si cateva poze facute astazi.
enjoy!

3 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Frumoase poze...frumoasa vacuta...minunata prietena...ma bucur ca esti atat de speciala si, mai presus de toate, ca te-am intalnit.
O viata senina iti doresc!
Pupici voiosi si norocosi!

N-am :) spunea...

cea mai de jos poza cre'ca reprezinta tot postul asta :)
Doar ce poate fi mai frumos decat evadari de genul.

Rucs spunea...

ihi:">
mersi frumos.

caut evadarile astea, ori de cate ori pot.
am mare noroc datorita faptului ca invat la breaza.
dar si cand vin acasa,in weekend, caut sa ies...