16 aprilie 2009

Ma rapune visarea.

Fiecare clipa ce se scurge, lasa clepsidra mai goala

Eu inaintez in necunoscut

Fara sa stiu daca acolo esti tu.

Pasii mei aluneca pe marmura rece

Rasunand a gol pe suprafata-I terna…

Ma lovesc de tot ce ma-nconjoara

Ma ridic din nou, ma uit in jur,

Dar pe tine, tot nu te vad..

Stau si ma intreb daca tu existi

Acolo unde eu te caut mereu…

Poate gresesc, poate nu stiu,

Dar am convingerea ca tot te iubesc…

O ultima greseala, un ultim pas si cad

Ma rapune visarea in tot ceea ce fac…

1 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Frumos.
Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi, liniste sufleteasca, echilibru, lumina si speranta.
Da, am postat sau mi-au postat multe scrieri pe 121.ro pe garbo, pe flu.ro.
Deci, esti o fata senzationala. Nu ca ma indoiam de asta. :)
Numai ganduri bune!
Daca vei, corespondam pe mail : claudia_groza@yahoo.com