10 aprilie 2009

Spartachiada mica

In liceul nostru s-a desfasurat intrecerea sportiva, numita "Spartachiada mica", in cadrul careia au existat probe de sah, fotbal si cross.Am iesit pe locul 1, doar suntem invingatori!

Aici, am cunoscut 5 ardelence, de la CMLMV, cu care m-am inteles foarte bine si cu care am pastrat legatura.
A fost o perioada foarte frumoasa.stateam pana tarziu impreuna, schimbam impresii, faceam paralele intre liceele noastre..

M-au invitat sa particip la inchiderea Spartachiadei mari, care se va desfasura la Alba Iulia.Voi face tot posibilul sa fiu acolo.Imi doresc.

4 comentarii:

sandee spunea...

și ce diferențe sunt?

Rucs spunea...

oh! si cate sunt!
in primul rand asezarea si felul in care este liceul "aranjat".la noi, stii cum este:mult spatiu,invatamantul mare,loc pe unde sa te plimbi.la alba, liceul e intr-o cladire,in care, la parter sunt laboratoarele, la 1 salile de clasa,urmatoarele 2 etaje fiind "dedicate" companiilor:)(sper sa nu gresesc cu numerele:)) ).holurile din invatamant sunt jumatate din ale noastre, ca latime, salile de clasa sunt puuutin mai mari iar geamul de la usa este transparent(ca deh...munca osc'ului trebe' usurata...sa se uite direct in clasa, fara a mai deschide usa:)) ),camere de filmat prin invatamant, in holul central din companii,nu este voie sa se stea pe platou(gen plimbare), nu au voie cu tv'uri,laptopuri&co...
mi se pare ca regulile lor sunt mult prea dure..imi pare rau ca nu am facut o paralela si cu campu'..dar daca prind ocazia, cu sigurnata ca o sa o fac.
poate ma ajuti tu cu ceea ce stii despre campu'...:p.la alba nu ai fost?
te-am pupat

sandee spunea...

pe mine m-a cucerit Câmpu`. La Alba, nu, nu am fost, dar nu-mi pare foarte rău pentru asta..

Speram că ați discutat și asupra mentalităților, comportamentelor și nu numai despre arhitectură.. :)

Rucs spunea...

mentalitatile is cam la fel, din pacate..
acelasi comunism in gandire...aceleasi ingradiri..aceleasi probleme..:(