19 aprilie 2009

Invierea


Am fost la biserica.Dar nu pentru a asculta slujba.
Doar pentru a lua lumina si pentru a ma mai intalni cu diversi cunoscuti.

Anul acesta, a fost foarte civilizat.Nu s-a imbulzit lumea, cersetorii nu prea au fost, iar totul s-a incadrat in normalitate.

M-am intalnit si cu cei din grupul meu.Erau altfel fata de cum ii stiu..putin mai linistiti,mai cu simtul ordinii:)).Doar pipitele ce venisera(colege de liceu,chestii d'astea erau:)) ) vroiau sa atraga atentia cu orice pret,vorbind tare,mai o injuratura,alea alea..
M-au scarbit.Nici macar nu m-am strofocat sa le retin numele:">

Doi dintre amicii mei, m-au rugat sa ii insotesc in biserica.
In momentul in care am ajuns in interior,am simtit un sentiment de panica,sufocare...aiurea rau, dar mai ales...panica?!de unde si pana unde?!

Azi, in prima zi de Paste, am avut o masa in familie..si asta a fost tot.
S-a mai dus o sarbatoare, o vacanta, o saptamana..

Dar pana sa se termine tot, va urez "Sarbatori fericite",in continuare!

4 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Hristos a Inviat!
Nimic nu mai are sens, valoare. D-zeu stie oricum ce am spus, ce am gandit, ce am facut, daca merit sau nu sa fiu "luminata".
Anul asta n-am postit nici macra o saptamana. N-am fost eu, asa ca nu m-am dus sa iau lumina. Oricum sufletul mi-e trist...am iertat, nu port pica, ma simt tot eu vinovata ca am chinuit un om. Ca am vrut sa ma iubeasca, desi mi-a fost teama sa spun ca nu o face asa cum imi doresc...era f.distant...bla bla bla...
Sa fii fericita.

Rucs spunea...

adevarat a inviat!
lumina..in viziunea mea,e de mai multe tipuri:fizica si..ideala(sa-i zic asa).
si eu,am luat-o pe cea fizica.dar pe cea ideala, nici pe departe nu o pot lua..
cea ideala se confunda cu fericirea.am doar bucati din ea.sa zicem,lumanarea,fitilul...dar nu si flacara..
nici eu nu am postit.nici acum, si nici in trecut.curatirea sufletului,consider,ca nu o fac astfel.tine de mine,de vointa mea, de a fi mai impaciuitoare,mai iertatoare si mai buna.
m-am schimbat enorm dupa voluntariat.si totusi,mai am de invatat,de schimbat...sunt impulsiva cu cei ce imi vor binele, ma mai uit urat..si multe altele.minore,in fond,dar care fac rau:(

deja ai inceput sa-ti luminezi sufletul.primul pas l-ai facut:ai iertat!
urmeaza si alte lucruri,pe care trebuie sa le faci..
e posibil sa nu le stii.sa le cauti si sa nu le gasesti.
dar..doar dupa ce le vei face(multe involuntar), vei simti "ceva'ul" acela...starea aceea de beatitudine,de fericire..
atunci vei stii ca...sufletul iti e luminat intr-adevar, si ca...pe langa lumina fizica, o vei avea si pe cea interioara.


ps:cand zic "suflet luminat",nu ma refer la bunatatea lui, ci la linistea din el..


te-am pupat.zambeste!

N-am :) spunea...

sa inteleg ca nici pentru tine nu reprezinta cine stie ce Pastele..
I did exacly the same.

Rucs spunea...

nup.
pastele nu a insemnat niciodata prea mult
craciunul,in schimb,da.
va fi sarbatoarea familiei,sarbatoarea daruirii...chiar daca stim ca moshul nu exista fizic..
doar in sufletul nostru.