17 iulie 2009

Aparente

Dupa-amiaza..
Leneveala..
Mess..

Dar hop!Un buzz!
Cin' sa fie oare?!
un oarecare "domn" PI :))
il "somez" sa se prezinte, imi spune sec:sunt pi!
mda..la ce valoare are,ii cade nasu' daca-si spune numele si ce doreste..trecem peste
aflu printre altele ca a terminat la Alba.Buuun..si ce dorea domnu' cu valoarea?Nimiiiiiiic...
De unde avea domnu' id'ul?!Nici asta nu stie.Buuun..iar a ajuns id'ul meu posta.
Trecem si peste asta.

Ma intreaba daca-s olteanca(nu stiu cum a ajuns la concluzia asta,ca sa ma intrebe:|).Ii raspund, simplu:nu.bucuresteanca.

Si vine bomba:AAAA!D'aia cu fitze.


De unde si pana unde, un....sa-nu-zic-ce-constanta-matematica isi permite sa arunce cu astfel de cuvinte intr-o persoana pe care nu o cunoaste?!
Oare nu au invatat ca nu e bine sa se lanseze in astfel de discutii,din care, pe langa faptul ca jignesc, ies si terfeliti in amoru' propriu,cand li se da o replica usturatoare la...constanta?

Iar stau si ma minunez..
Si ma intreb..Sunt eu aia ciudata!?Si fitzoasa,pe deasupra, asa cum afirma domnu' constanta-matematica-egala-cu-3.14?!


Ar fi mai bine sa renunt la mess..o perioada..poate imi mai trece din inversunare.Dar dau in ailalta parte,gen postul anterior.

Vreau undeva cu cortu',in creierul muntilor.Eu si atat!Sa scap de tot!Si toti!
Pa!atat in seara asta

2 comentarii:

Anonim spunea...

3.14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510....

Rucs spunea...

:))
mersi fain de precizare:))
si uite'asa i-am aflat adevarata valoare
=))