6 iulie 2009

Hai hui!

Azi, am fost plecata prin oras..Nu am avut o treaba anume, doar sa ma plimb.
Am mers intr-un Mc Donald's, sa rezolv wireless'ul, dar...desteptii au limitat accesul si nu poti naviga decat pe site'ul lor:))
M-am plimbat prin galeriile comerciale din Marriot..prin Unirea..M-am mai uitat dupa rochii pentru balul de absolvire, dar nimic nu mi-a placut.Foarte sec, sincer.

Dar au fost trei faze memorabile, as putea spune:
-un necunoscut a pus mana pe piciorul persoanei cu care eram, crezand ca se sprijina de bara:))
-la Marriot, toti vanzatorii faceau cate ceva:se jucau counter,se machiau..nimeni nu muncea:))
-la stop, o masina avea scris pe capota, cu marker'ul "Loc pentru pietoni".totul venea la pachet, cu o sageata desenata


Asa viata, cred si eu :D

O seara frumoasa!

2 comentarii:

Milady spunea...

buna vanilutza. sunt milady dp forum. Am si eu blog

http://kestioare.wordpress.com

te adaug in lista mea de prieteni, daca vrei, te rog fa si tu acelasi lucru. multumesc

Rucs spunea...

sigur ca da!
imi face placere ca ti-am aflat blogul!